«ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ» ξεκινά στις 25 Φεβρουαρίου

0

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης σε συμπαραγωγή με το Εργοστάσιο Ονείρου παρουσιάζει στα πλαίσια της Παιδικής του Σκηνής την παράσταση «Το Παιδί που τόλμησε» του Δημήτρη Πιέτρη, στο Δημοτικό Θέατρο Λαμίας για σχολικές παραστάσεις.  

Η παράσταση αποτελεί εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών, δίνει αφορμή και ιδέες για συζήτηση και επεξεργασία της διαχείρισης των συναισθημάτων και την οριοθέτηση της συμπεριφοράς.  Μια μοναδική παράσταση για μικρούς και μεγάλους με το πιο εντυπωσιακό εικαστικό θέαμα!

Λίγα λόγια για το έργο:

  Στην αρχαιότητα η λέξη παραμύθι σήμαινε παρηγοριά και ο παραμυθάς ήταν ο παρηγορητής. Τα φώτα ανάβουν και ο παραμυθάς εμφανίζεται, ο οποίος  έχει γράψει το έργο αλλά δεν έχει βρει την αρχή του διότι θέλει να είναι διαφορετική από όλα τα άλλα παραμύθια.. 

Οι ήρωες αλλάζουν ρόλους και μέσα από τη διάδραση βρίσκουν μαζί με τα παιδιά την αρχή της ιστορίας! 

Ο κεντρικός ήρωας, ο Γιαννοπαραμύθιους αντιπροσωπεύει όλα τα παιδιά  που γίνονται συνοδοιπόροι στο ταξίδι του.

 

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία – Κείμενο: Πιέτρης Δημήτρης 

Αφήγηση : Βίκυ Τσιανίκα, από το Τρίτο πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας

Μουσική:  Τραγούδι «Αγάπη» Ματούλα Ζαμάνη & Ειρήνη Τριανταφυλλίδη -Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης

Εικαστική επιμέλεια-Ζωγραφική-Σκηνικά: Σπανόπουλος Γιάννης 

Κατασκευή Σκηνικών: Τακης Ακριτόπουλος

Επιμέλεια Κοστουμιών: Τέτα Βασιλάτου- Γιάννης Σπανόπουλος   

Χορογραφίες: Ιωάννα Μουλιάκου 

Ψηφιακές προβολές: 3 D mapping James D. 

 

Παίζουν οι ηθοποιοί : 

Τζοάννα Βρακά , Νικορέστης Χανιωτάκης, Μαρία Καμακάρη, Πιέτρης Δημήτρης           

 

H παράσταση  έχει προγραμματισθεί  από την   Τρίτη 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ  έως την Παρασκευή 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ στο Δημοτικό Θέατρο Λαμίας και απευθύνεται στα σχολεία της πόλης και της περιφέρειάς μας.

 

Διάρκεια παράστασης: 1 ώρα και τριάντα λεπτά  

 

Τιμή εισιτηρίου:  5€

 

  Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στα γραφεία του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης στα τηλέφωνα 22310 33325 ημέρες και ώρες γραφείου.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here