LamiaFM1.gr

ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΑΣ ΖΩΝΤΑΝΑ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Στις ράγες τα «βέλη» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τι λένε οι επιβάτες για το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες

Ως ένα σημαντικό βήμα για το μέλλον του Ελληνικού Σιδηροδρόμου χαρακτήρισε ο Maurizio Capotorto, CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, τα νέα δρομολόγια για Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Αθήνα που εγκαινιάστηκαν σήμερα Κυριακή με τις σύγχρονες αμαξοστοιχίες ETR 470.

 

 Τα νέα τρένα προσφέρουν άνεση και πολυτέλεια, ενώ εκτελούν το δρομολόγιο σε 3 ώρες και 55 λεπτά.

«Το γρήγορο τρένο μπαίνει στη ζωή μας. Είναι μια καταπληκτική εμπειρία που αξίζει να την ζήσουμε. Το ETR αλλάζει τα ταξίδια μας φέρνοντας πιο κοντά τις δύο πόλεις Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τέσσερα δρομολόγια την ημέρα, δύο ανά κατεύθυνση, μπορεί να εξυπηρετήσει τον πιο απαιτητικό επιβάτη και μάλιστα σε ανταγωνιστικές τιμές», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Διευθυντής Επιβατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θεόδωρος Τόλιας.

«Ενημερωθήκαμε ότι για το νέο τρένο και είπαμε να δοκιμάσουμε. Δεν κάνουμε συχνά αυτό το ταξίδι αλλά χαιρόμαστε που είναι μέσο σταθερής τροχιάς και είναι και γρήγορο» σχολίασε στο ΑΠΕ ΜΠΕ ο επιβάτης Γιώργος Χατζής.

«Προτιμώ το τρένο γιατί δεν είσαι καθηλωμένος, μπορείς να σηκωθείς να περπατήσεις, είναι βασικό αυτό. Τώρα που είναι πιο γρήγορο είναι σαφώς ανταγωνιστικό με το αεροπλάνο και επίσης “πατάς στη γη”», συμπλήρωσε η Αλεξάνδρα Χατζή η οποία ταξίδεψε με το πρώτο δρομολόγιο του ETR από τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα.

Το ιστορικό πρώτο δρομολόγιο

Το πρώτο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα πραγματοποίησε το ETR 470, ένα από τα πέντε «βέλη» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ελλάδα. Το τρένο ξεκίνησε στις 7:08 από τη Θεσσαλονίκη για να φτάσει στον σταθμό Λαρίσης στις 11:03, τηρώντας την «υπόσχεση» για ταξίδι ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας σε 4 ώρες. Μοναδική ενδιάμεση στάση του τρένου η Λάρισα. Tο πρώτο δρομολόγιο ξεκίνησε με πληρότητα 60%.

«Αυτό δεν είναι απλώς ένα νέο τρένο, είναι ένα νέο πακέτο υπηρεσιών για τον επιβάτη. Ήταν σημαντικό για εμάς να σπάσουμε το φράγμα των 4 ωρών στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκης– Αθήνας. Όταν το δίκτυο θα είναι έτοιμο, το ETR 470 είναι τόσο ταχύ τρένο που θα καλύπτει τη διαδρομή αυτή σε 3 ώρες και 20 λεπτά», σημείωσε ο γενικός εμπορικός διευθυντής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

 

Βέλη ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Φυσικά το πρώτο δρομολόγιο γίνεται με καθυστέρηση μεγαλύτερη του ενός έτους αφού αρχικά τα δρομολόγια με τα «Βέλη» προγραμματιζόταν να ξεκινήσουν την 25η Μαρτίου 2021, στην επέτειο των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση και λίγες ημέρες μετά το κλείσιμο της εκκρεμότητας της νέας σύμβασης με το Ελληνικό Δημόσιο για τα «άγονα» δρομολόγια.

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάζονται Περισσότερο