Πανελλήνιες 2020: Ποια σενάρια εξετάζει και ποια δεν θέλει ούτε να.. σκεφτεί η κυβέρνηση

0

Σε προσαρμογή της ύλης των φετινών Πανελλαδικών εξετάσεων πρόκειται να προχωρήσει το υπουργείου Παιδείας εν μέσω των κλειστών σχολείων λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Καθημερινής», η λύση στην οποία προσανατολίζεται το υπουργείο Παιδείας είναι οι υποψήφιοι να διαγωνιστούν στην ύλη που έχουν διδαχθεί μέχρι τα μέσα Μαρτίου.

Η απόφαση, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να ανακοινωθεί εντός της ημέρας.

Η ύλη, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, θα διαμορφωθεί μετά από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής καθώς το υπουργείου Παιδείας μέσω της τακτικής ενημέρωσης των σχολείων έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει το εύρος της ύλης που έχει διδαχθεί σε κάθε σχολείο ανά μάθημα.

Κεραμέως: Έρχεται μείωση της ύλης

Στον ΣΚΑΪ μίλησε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως αναφέροντας ότι όλα τα σενάρια για όλα τα ενδεχόμενα εξετάζονται από την κυβέρνηση σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες των ειδικών. «Σε αυτή την κρίση ακούμε από την πρώτη στιγμή τους ειδικούς. Αυτούς συμβουλευόμαστε. Δεν έχει παρθεί ακόμα καμία οριστική απόφαση», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όπως είπε η υπουργός Παιδείας, εξετάζεται το ενδεχόμενο παράτασης του κλεισίματος των σχολείων, όμως για αυτήν την περίπτωση θα περιμένουν πρώτα τις συστάσεις των ειδικών που αξιολογούν την κατάσταση. «Ο κ. Τσιόδρας είναι αισιόδοξος, αλλά ο μήνας Απρίλιος θα είναι ο πιο δύσκολος.» συμπλήρωσε η κ. Κεραμέως.

Όσον αφορά τις πανελλήνιες η κ. Κεραμέως επεσήμανε: «οι πανελλαδικές θα γίνουν και είναι σταθερή επιδίωξη μας να γίνουν όσο πιο κοντά στον Ιούνιο». Στην συνέχεια εξήγησε ότι προτεραιότητα έχουν τα παιδιά της τρίτης λυκείου και γι’ αυτό εξετάζονται τα εξής μέτρα:

  • Η μείωση της ύλης, για να μην αγχώνονται οι μαθητές και να εστιάσουν στη μελέτη τους. Θα υπάρξει ανακοίνωση το προσεχές διάστημα.
  • Επέκταση του σχολικού έτους. Όπως εξήγησε η υπουργός συνολικά θα έχει χαθεί διδακτικός χρόνος 4,5 εβδομάδων από τα σχολεία, αλλά είναι εφικτό να καλυφθεί.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here