Το διαδίκτυο και την ανωνυμία χρησιμοποιεί η Διοίκηση του Νοσοκομείου Λαμίας για να έρθει πιο κοντά σε ασθενείς και επισκέπτες και να μάθει από αυτούς που υπάρχουν,αν υπάρχουν προβλήματα.Βοηθήστε να βελτιωθούμε,λέει με δυο λόγια η ανοιχτή πρόσκληση που κάνει ο διοικητής Βαγγέλης Χαντζημαργαρίτης.
Δείτε την αναλυτικά :
Κύριο μέλημα της Διοίκησης του Γ.Ν. Λαμίας είναι η διαρκής βελτίωση της ποιότητας των
παρεχομένων υπηρεσιών υγείας στους πολίτες.
Προς το σκοπό τούτο και θέλοντας να υπάρχει μια καταγραφή του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών, δημιουργήθηκε ένα ανώνυμο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, το οποίο είναι αναρτημένο στην επίσημη ιστοσελίδα του Νοσοκομείου μας. Η συμπλήρωση του
ερωτηματολογίου πραγματοποιείται γρήγορα, εύκολα και καταχωρείται αυτομάτως μετά την
ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής.
Θεωρώντας μέγιστη βοήθεια στο έργο μας, παρακαλούμε όλους τους ασθενείς και επισκέπτες μας να συνδράμουν προς την κατεύθυνση αυτή, συμπληρώνοντας και υποβάλλοντας το εν λόγω ερωτηματολόγιο. Η συμπλήρωση του απαιτεί ελάχιστο χρόνο.
Η συλλογή των εμπειριών, απόψεων, υποδείξεων και παρατηρήσεων των ασθενών μας και η επεξεργασία αυτών θα οδηγήσει σε μία γόνιμη και δημιουργική συνεργασία, με απώτερο
σκοπό πάντα τη σωστή και ποιοτική παροχή του δημοσίου αγαθού της υγείας.
Ηλεκτρονική Διεύθυνση ιστοσελίδας ΓΝ Λαμίας: { HYPERLINK “http://www.hosplam.gr” } Σύνδεσμος (link): { HYPERLINK “http://www.hosplam.gr/?q=page/erotimatologio-ikanopoiisis asthenon–genikoy-nosokomeioy-lamias-kai-kefiap” }