https://www.booked.net
+15
°
C
+17°
+
Λαμία
Τρίτη, 12
Πρόγνωση 7 ημερών
ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΑΣ ΖΩΝΤΑΝΑ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβήτης: Υγιεινές τροφές που ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου (εικόνες)

Οι θερμίδες που παίρνουμε από τις τροφές δεν είναι ίδιες ούτε εξίσου επικίνδυνες.

Όσες προέρχονται από τα σάκχαρα είναι αυτές που πραγματικά επηρεάζουν τη δείκτη της ζυγαριάς και γενικότερα την υγεία μας.

Ο λόγος είναι ότι εκτοξεύουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, πυροδοτώντας την απελευθέρωση ινσουλίνης.

Η ινσουλίνη δίνει σήμα στον οργανισμό να αποθηκεύει τις τροφές με τη μορφή λίπους και να μη διασπά τις ήδη αποθηκευμένες ποσότητες λίπους.

Δημητριακά με χαμηλά λιπαρά: Περιέχουν μεγάλη ποσότητα υδατανθράκων και πολλές φορές στα συστατικά τους περιλαμβάνεται πρόσθετο σιρόπι με μεγάλες ποσότητες ζάχαρης.

Ζυμαρικά ολικής άλεσης: Οι σπόροι περιέχου μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης και ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά, όμως αποτελούνται κυρίως από υδατάνθρακες.

Αχλάδι: Ακόμη και τα φυσικά σάκχαρα πυροδοτούν την απελευθέρωση ινσουλίνης. Το αχλάδι είναι ένα από τα φρούτα που μας φορτώνει με τις περισσότερες θερμίδες από ζάχαρη.

Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά: Στα προϊόντα με χαμηλά λιπαρά συχνά προστίθεται ζάχαρη ως βελτιωτικό της γεύσης.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάζονται Περισσότερο