Ταλαιπωρία διαρκείας των επιβατών του ΟΣΕ!

1

Η ταλαιπωρία των επιβατών του ΟΣΕ συνεχίζεται και σήμερα όσον ταξιδεύουν από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα.
Από χθες το βράδυ έχει διακοπεί η κυκλοφορία μεταξύ σιδηροδρομικού σταθμού Λειανοκλαδίου και σιδηροδρομικού σταθμού Παλαιοφαρσάλων μετά τη διαπίστωση ότι άγνωστοι αφαίρεσαν καλώδια ηλεκτροκίνησης των αμαξοστοιχιών σε μήκος 600 περίπου μέτρων.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πέσουν πάνω στη σιδηροδρομική γραμμή πολλά μεταλλικά αντικείμενα και υπολείμματα αυτών των καλωδίων, γεγονός που καθιστούσε άκρως επικίνδυνη την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών.
Έτσι αρχικά εγκλωβίστηκαν περίπου 100 Επιβάτες της υπ αριθμόν 60 αμαξοστοιχίας που έκανε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα στο σταθμό του Θαυμακού λίγα χιλιόμετρα έξω από το σταθμό του Δομοκού.
Επίσης περίπου 80 με 100 Επιβάτες με προορισμό τη Θεσσαλία και τη Βόρεια Ελλάδα παρέμειναν εγκλωβισμένοι στο σταθμό του Λειανοκλαδίου.
Αφού παρέμειναν περίπου για δύο έως και τρεις ώρες εγκλωβισμένοι στο σταθμό του Θαυμακού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρομολόγησε λεωφορεία για τη μεταφορά των επιβατών και έτσι από τις πρώτες Πρωινές ώρες σήμερα μέχρι και αυτή την ώρα, όλοι οι επιβάτες μετακινούνται μεταξύ των Σιδηροδρομικών σταθμών Παλαιοφαρσάλων και Λειανοκλαδίου με τουριστικά λεωφορεία και στη συνέχεια επιβιβάζονται στις αμαξοστοιχίες για τον τελικό προορισμό τους.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες θα μπορούσε η κυκλοφορία να γίνεται έστω και με δυσκολία, αν είχε ολοκληρωθεί και η δεύτερη παράλληλη γραμμή την περιοχή του Δομοκού, κάτι για το οποίο μας είχε διαβεβαιώσει πριν από λίγες ημέρες ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών Θάνος Βούρδας.
Δυστυχώς οι εργασίες κατασκευής της δεύτερης γραμμής δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί αναφέρουν οι ίδιες πηγές.
Οι τελευταίες εκτιμήσεις των αρμοδίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρουν ότι θα χρειαστούν αρκετές ώρες ακόμη μέχρι να καθαριστεί η γραμμή και να αποκατασταθεί η κυκλοφορία των τρένων.
Οι πλέον αισιόδοξες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι μπορεί να γίνει μέχρι το απόγευμα ενώ άλλες αναφέρουν ως χρόνο αποκατάστασης της κυκλοφορίας το μεσημέρι της Παρασκευής.
Το δράμα των ελλήνων πολιτών που θέλουν να ταξιδέψουν κορυφώνεται αν ληφθεί υπόψη ότι ούτε οδικώς μπορούν να μετακινηθούν από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα δεδομένου ότι για δεύτερη εβδομάδα, παραμένει κλειστός ο αυτοκινητόδρομος στο ύψος της Νίκαιας της Λάρισας λόγω των κινητοποιήσεων των αγροτών ενώ κατά διαστήματα κλείνουν και οι δευτερεύοντες οδικοί άξονες με αποτέλεσμα να έχει κοπεί στην κυριολεξία στα δύο η Ελλάδα.
Όσον αφορά την εξαγγελία πριν από λίγες ημέρες του γενικού γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών του κυρίου Βούρδα από τη Λαμία ότι μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα λειτουργούν κανονικά ηλεκτροκίνητες αμαξοστοιχίες, θεωρείται ως ανακριβής εξαγγελία αφού εκτός από τις εργασίες που απαιτούνται για την κατασκευή και της δεύτερης γραμμής και θα χρειαστεί μεγάλο χρονικό διάστημα, δεν έχει εξασφαλιστεί και η επάρκεια ηλεκτρικής ισχύος για την ηλεκτροδότηση των αμαξοστοιχιών.
Ειδικότερα θα χρειαστεί πολύς χρόνος για την ολοκλήρωση των εργασιών κατασκευής του υποσταθμού της ΔΕΗ στην περιοχή του Δομοκού ο οποίος θα τροφοδοτεί την ηλεκτροκίνηση των αμαξοστοιχιών ενώ κάτι ανάλογο ισχύει και για τον δεύτερο σταθμό της ΔΕΗ στην περιοχή της Ανθήλης ο οποίος βρίσκεται ακόμη στο στάδιο κατασκευής και η αποπεράτωση του δεν προβλέπεται πριν περάσουν τουλάχιστον δύο ή και τρεις μήνες.
Τέλος πλήγμα θεωρείται για την περιοχή μας, ότι όποτε κι αν δρομολογηθεί η αμαξοστοιχία υψηλής ταχύτητας VELOS, η οποία κατά τους υπευθύνους του Υπουργείου Υποδομών θα διανύει την απόσταση Αθήνας Θεσσαλονίκη περίπου σε τρεις ώρες και 40 λεπτά δεν θα σταθμεύει στο σιδηροδρομικό σταθμό Λειανοκλαδίου.
Ο μοναδικός ενδιάμεσος σταθμός που θα σταθμεύει θα είναι η Λάρισα.
Γιατί επομένως έγινε μια τεράστια επένδυση για την αναβάθμιση του Σιδηροδρομικού Σταθμού Λειανοκλαδίου;

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here