Σεμινάριο για τον τουρισμό στην Αράχωβα.

0

Σεμινάριο με αντικείμενο τις ανθρώπινες και δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019 και ώρα 16:00 – 20:00 στο αμφιθέατρο του Λαογραφικού Μουσείου Αράχωβας.

Θα διδάξει ο κ. Νότης Μαρτάκης, καθηγητής και μέντορας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου για τα πανεπιστημιακά προγράμματα τουριστικών σπουδών.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες και εργαζομένους που ασχολούνται στον τομέα του τουρισμού. Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Α. ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ώρα 16:15 – 17:15

α. Ελευθερία συμπεριφοράς/ιδιωτικότητα.

β. Όρια ελευθερίας συμπεριφοράς/Νόμοι/Κανόνες (Απαλλοτρίωση ελευθερίας στο όνομα της ομαλής λειτουργίας των Κοινωνιών).

γ. Η συμπεριφορά του καταναλωτή διακοπών.

δ. Οι ανθρώπινες σχέσεις στον Τουρισμό (Υπηρεσία του ανθρώπου προς τον άνθρωπο).

ε. Τα κίνητρα των ανθρώπινων πράξεων: πολεμικό (αθλητισμός, περιπέτεια), κίνητρο αναγκών (αυτοσυντήρηση-ασφάλεια), κίνητρο χαράς (ψυχαγωγία) και κίνητρο στοργής (φιλία, ανθρωπισμός).

Στ. Ο άνθρωπος κατά τον Ιονέσκο (συμπεριφορά).

Β. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ώρα 17:15 – 18:15

α. Ο άνθρωπος ως κοινωνικό όν.

β. Τα στοιχεία της επικοινωνίας: Πομπός-δέκτης-μήνυμα (ανάλυση).

γ. Η κουλτούρα ( ανάλυση συνθετικών στοιχείων).

δ. Η μετάδοση μηνυμάτων (μαζοψυχή/συλλογική συνείδηση).

ε. Λογική/Θυμικό.

στ. Λογική-πειθώ-επιχείρημα.

ζ. Θυμικό-υποβολή-αξίωμα(δόγμα).

η. Συνειδητό-Υποσυνείδητο.

θ. Εφαρμογές της υποβολής (πείραμα Παυλώφ) στον Τουρισμό.

ι. Χρωματοθεραπεία (επηρεασμός των χρωμάτων στη συμπεριφορά του πελάτη).

Διάλειμμα 18:15 – 18:30

Γ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ώρα 18:30 – 19:30

α. Ορισμός- Ανάλυση.

β. Η εμπιστοσύνη στη σχέση του παρόχου των υπηρεσιών με τον καταναλωτή.

γ. Ο «γυάλινος πύργος» ως εφαρμογή των εσωτερικών και εξωτερικών δημοσίων σχέσεων.

δ. Εσωτερικές δημόσιες σχέσεις (σχέσεις διοίκησης-εργαζομένων, κίνητρα αποδοτικότητας-Βιομηχανικές Σχέσεις).

ε. Εξωτερικές Δημόσιες Σχέσεις (Σχέσεις επιχείρησης – πελάτη κατά την παραμονή του στην επιχείρηση και μετά την αποχώρησή του).

Δ. CASE STUDIES, ώρα 19:30 – 20:00

α. Το χαμόγελο ως μέσο προσέγγισης.

β. Ο χαιρετισμός με ονοματοδοσία πελάτη.

γ. Ο θόρυβος του καθαρισμού vs η ηρεμία του πελάτη.

δ. Το τηλεφωνικό κέντρο.

Ε. Οι τουαλέτες.
ΠΗΓΗ http://viotiaplus.gr/

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here