Η Λαϊκή Συσπείρωση Λοκρών σχολιάζει τη σύμπραξη Ζεκεντέ-Σούλια

0

Στο Δημοτικό Συμβούλιο της 11/09/2019 ανακοινώθηκε και επίσημα η
σύμπραξη των δημοτικών παρατάξεων “ΛΟΚΡΙΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ” (Ζεκεντές)
και “ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ” (Σούλιας) με την ονομασία “ΛΟΚΡΙΔΑ ΓΙΑ
ΟΛΟΥΣ”.
Το έδαφος για μετατοπίσεις, συγκολλήσεις, σαλαμοποίηση δεν το λείανε
μόνο ο πρόσφατος νόμος της ΝΔ αλλά κυρίως η ταύτιση τους στην ίδια
αντιλαϊκή πολιτική που θεωρεί τους δήμους – αντιπροσώπους, τοπικό
τροχονόμο του αντιλαϊκού κράτους και μοχλό ανάπτυξης για τους λίγους, το
κεφάλαιο.
Πρόθεσή μας δεν είναι να κρίνουμε ηθικά οποιαδήποτε απ’ τις πλευρές που
μετέχουν στην μοιρασιά αξιωμάτων, το αφήνουμε στην κρίση των ψηφοφόρων
που (όπως και στην βουλή) άλλο ψηφίζουν και άλλο βγάζει τελικά η κάλπη. Η
ταύτιση τους ξεθώριασε στο ανέκδοτο των προεκλογικών διαφορών. Τέτοιου
είδους συνεργασίες δεν είναι η εξαίρεση αλλά ο κανόνας για τις πολιτικές
δυνάμεις που τους στήριξαν στις εκλογές (ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΚΙΝΑΛ) και δίνουν το
άλλοθι δήθεν για το καλό του τόπου στην υλοποίηση των αντιλαϊκών πολιτικών
των κυβερνήσεων από τους δήμους.
Υπάρχουν, σαφώς πολιτικές ευθύνες για τα προβλήματα που
διογκώνονται στους δήμους και στον δήμο Λοκρών και καμιά σύμπραξη
δημοτικών παρατάξεων, για την ομαλή λειτουργία του δήμου όπως
διατείνονται, δεν θα τα ανατρέψει αν δεν διεκδικήσει τη μη συνέχιση της
υποχρηματοδότησή τους.
Η ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΛΟΚΡΩΝ θα αναδείξει τα πραγματικά προβλήματα
που προέρχονται απ’ αυτή: φοροληστεία δημοτών, ελλείψεις προσωπικού,
εκπαιδευτικών, γιατρών, προβλήματα σχολείων, παιδικών σταθμών
νηπιαγωγείων, έργων αντιπλημμυρικής αντιπυρικής προστασίας, παράδοση
των δημοτικών λειτουργιών σε εργολάβους, ιδιωτικοποιήσεις και μια σειρά
άλλων προβλημάτων που ταλανίζουν τον λαό της Λοκρίδας.
Καλούμε όσους στενάζουν από την αντιλαϊκή πολιτική να
συμπορευτούν και να οργανώσουν την πάλη τους με την ΛΑΙΚΗ
ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΛΟΚΡΩΝ μέσα και έξω από το Δημοτικό Συμβούλιο, για
παροχές ισάξιες των αναγκών μας.
Οι δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι
της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣΛΟΚΡΩΝ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here